راهنمای خرید میکسر دست دوم

مجله فةك ميكسر ىست ىوم شاخص - راهنمای خرید میکسر دست دوم
میکسر دست دوم مجله فدک - راهنمای خرید میکسر دست دوم

متاسفانه، باتوجه به وضع اقتصادی در این روزها، بیشتر افراد خرید تجهیزات دست دوم را به تجهیزات نو ترجیح می‌دهند. مجله خبری فدک  در این مقاله، یک راهنمای خرید میکسر دست دوم تهیه کرده‌ است تا شما هنگام خرید دچار ضرر نشوید و سرتان کلاه نرود. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

از آنجایی که خرید میکسر صدا دست دوم امری بسیار حساس است، ما در راهنمای خرید میکسر دست دوم نکاتی را بیان می‌کنیم تا احتمال ضرر و یا کلاهبرداری شما تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

کانال ها و صفحات اینستگرامی از جمله بسترهایی هستند که میتوانید برای خرید میکسر دست دوم به آنها مراجعه کنید. از معروف‌ ترین این بسترها می‌توان به سایت یا اپلیکیشن “دیوار” و “شیپور” اشاره کرد. اما قبل از از خرید میکسر دست دوم، بهتون پیشنهاد میکنم که حتما این مقاله را تا انتها بخوانید تا هنگام خرید، ضرر نکنید.

هنگام خرید میکسر دست دوم،چه چیزهایی را چک کنیم؟

میکسر دست دوم مجله فدک.2 - راهنمای خرید میکسر دست دوم

امکان دارد، میکسر یا پاورمیکسر دست دومی که میخواهید بخرید، داخل کاور باشد، حتما آن را از کاور در بیاورید و ظاهر آن را چک کنید و به ولوم های آن و درگاه های ورودی از لحاظ ظاهری نگاهی بیندازید. معمولا فروشندگان این نکات را در اختیار خریداران قرار می‌دهند، اما در برخی شرایط ممکن است به آنها اشاره نشود که در این حالت خریدار باید زرنگ باشد و قبل از خرید، ظاهر میکسر را به ‌خوبی مورد بررسی قرار دهد.

تمام درگاه های ورودی ها و خروجی میکسر را شامل ورودی ها ی XLR و بنون و AUX ها، اسپیکون را شامل می شود، بررسی کنید. عمده مشکلی که افراد بعد از خرید میکسر دست دوم یا آن مواجه می شوند، این است که بعد از خرید متوجه می شوند که یکی از ورودی های میکسر کارنمی کند یا مشکل دارد. پس هنگام خرید، ورودی های دستگاه را حتما بررسی کنید. و از سالم بودن خروجی های میکسر هم مطمئن شوید.

750 SiEXP32 detail2 - راهنمای خرید میکسر دست دوم

افکت های میکسر، را نیز بررسی کنید. متاسفانه خریداران برای خرید میکسر دست دوم، این نکته را فراموش میکنند. به همین دلیل این مورد را جداگانه آوردیم که در هنگام خرید میکسر دست دوم، این نکته فراموشتان نشود.

مجله فدک میکسر دست دوم.jpg3  - راهنمای خرید میکسر دست دوم
مجله فىک میکسر ىست ىوم - راهنمای خرید میکسر دست دوم

قیمت گذاری میکسر دست دوم به چند عامل اساسی بستگی دارد. در مرحله اول باید قیمت نسخه نو همان مدل میکسر را پیدا کنید. پیدا کردن دقیق این قیمت بسیار مهم است چراکه ارزش میکسر کارکرده و نو با قیمت دلار ارتباط دارد و هرلحظه درحال تغییر است.

به‌طور کلی، نمی‌توان گفت که چقدر از ارزش میکسر کارکرده کم می‌شود و ارزش آن را معمولا به‌صورت توافقی تعیین می‌کنند. اما برای اینکه عددی در ذهن داشته باشید بهتر است که بدانید معمولا برای قیمت گذاری میکسر دست دوم، بین ۱۰ تا ۴۰ درصد از قیمت میکسر نو کم می‌شود. البته، این در شرایطی است که میکسر دست دوم ایراد خاصی نداشته باشد.

همچنین، وجود وسایل جانبی مانند داشتن هاردکیس، درب، کاور و حتی کارتن بر قیمت میکسر دست دوم تاثیرگذار هستند. بعضی افراد به دلیل اینکه سریال میکسر برروی جعبه آن نوشته شده است، به وجود آن اهمیت می‌دهند، بنابراین بهتر است که جعبه میکسرهای  نو خود را به ‌خوبی حفظ کنید.



امیدواریم که این مطلب براتون مفید بوده باشه. اگر نظری درمورد خرید میکسر دست دوم داشتید، حتما با ما در میان بگذارید.

fadaksound
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *